środa, 30 grudnia 2015

Świąteczna Warszawa // Christmas Warsaw


W niedzielę - takie przedłużone święta w tym roku były - zrobiłam sobie mały spacerek po stolicy...
Prz okazji zrobiłam kilka fotek, którymi chcę się z Wami podzielić.
Może jutro jeszcze coś tu dorzucę - z najbliższej okolicy.

A to już Warszawa ♡
Choinka na placu Zamkowym.



I rozświetlone Krakowskie Przedmieście widziane od strony placu Zamkowego.
A tak przy okazji, czy wiecie, że dawniejszymi czasy było Wąskie Krakowskie i Krakowskie Szerokie (więcej kiedy indziej).
Tłumy spacerowiczów; niekiedy przecisnąć się było trudno, ale atmosfera jedyna w swoim rodzaju i niezapomniana ♡



Luźniej było na Pradze , ale też bardzo świetliście.
Choinka i dekoracje niedaleko miejsca, gdzie dawniej "Czterech Śpiących" stało, czyli pomnik Braterstwa Broni na placu Wileńskim (już tu nie wróci).



I już prawie koniec tego niezbyt długiego spaceru.
Oto plac Grzybowski nocą, jedno z moich ulubionych miejsc ♡




A na zakończenie trochę świątecznych dekoracji z mojego domku.
Sporo z nich to moje własne handemade ♡
Więcej zdjęć TUTAJ.




Pozdrawiam Was bardzo serdecznie !!!
Bardzo dziękuję za odwiedziny i cenne komentarze ♡ ♡ ♡


15 komentarzy:

  1. Piękna jest ta nasza stolica:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie magicznie wygląda miasto właśnie w tym okresie!!! Również życzę szczęśliwego Nowego Roku.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie...Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za odwiedziny i noworoczne życzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że stolica też się wystroiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widze, że stolica też się wystroiła:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tak, stolica też nałożyła świąteczne szatki, ale inne miasta nie pozostały w tyle, a niektóre może były nawet barwniejsze ;)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia zrobiłaś. Niektórzy się burzą,że dekoracje świąteczne, to marketing, a jednak dodają miastu uroku, kościoły wewnątrz też są pięknie udekorowane. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że takie dekoracje miast są fantastyczne. Jak dla mnie mogłoby być ich jeszcze więcej.
      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Pomyślności w Nowym Roku ! Dziękuję za zdjęcia z mojego ulubionego miasta ! Szkoda ,że tych dekoracji nie zobaczę w realu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to ja też żałuję, że nie możesz zobaczyć tego wszystkiego naocznie :) fajnie, że to Twoje ulubione miasto, ale trudno w nim żyć ...
      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Witaj ! Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa :) Warszawa , jak widać była pięknie ustrojona na święta. Pomyślałam sobie, że ważne jest, by każdy w głębi serca przystroił się i przygotował na świąteczne spotkania z bliskimi i z Bogiem. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia pięknej Stolicy :)) Najlepszego w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia pięknej Stolicy :)) Najlepszego w Nowym Roku <3

    OdpowiedzUsuń