środa, 7 listopada 2012

Kolory morza jesienią // Colours of the Sea in the Autumn

Wróciłam już jakiś czas temu, ale jak to zwykle, nazbierało się zaległości - przyjemnych i mniej przyjemnych - tak więc dopiero teraz mam zamiar 'zasypać' Zacisze zdjęciami z mojego pobytu nad morzem.

Jest to moje ukochane morze. Bałtyk. Inne każdego dnia i innego koloru. Nigdy mi się nie nudzi patrzeć na nie, spacerować jego brzegiem, słuchając szumu fal. Jest też niezmiernie wdzięcznym obiektem moich zdjęć.

A ostrzegam, że będzie ich dużo i nie tylko w tym poście, bo będą następne...





Na tych dwóch zdjęciach morze ma, według mnie, niesamowity kolor. Co oczywiście wcale nie oznacza, że na innych jest nieciekawe...




Spacery odbywałam wzdłuż, zdawałoby się, nieskończonego brzegu morskiego sopockich plaż  (w kierunku Kamiennego Potoku i w stronę Gdańska).Samo miasto od mojej ostatniej bytności wypiękniało niezmiernie. Dodatkowo poza sezonem stało się po prostu miejscem klimatycznym i pełnym uroku.









A ptaszysk na plaży, można powiedzieć, przepełnienie. Niestety, moja skromna wiedza w tej dziedzinie nie pozwalała na pełną identyfikację (a łabędzi nie sfotografowałam jakoś).









Dziękuję również wszystkim wytrwałym za odwiedziny. Bardzo mi miło.
 I oczywiście zapraszam jak najczęściej :)))


16 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia.Wlasnie mi przypomnialas, ze ja dlugo nad naszym morzem nie bylam.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuję pięknie za komentarz :)
    Ja też dawno nad morzem nie byłam, stąd też mój jeszcze większy zachwyt.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia / wcześniejsze też / wyjazd się chyba udał - nie byłam nad morzem o tej porze roku :) ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę :) Bardzo mi miło, że moje zdjęcia zdobyły Twoje uznanie. A wyjazd udany, bo pogoda nam dopisała.
      Zapraszam częściej i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wstawiłam zdjęcie gazetki z foremka ..
    A zdjęcia śliczne ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i za zdjęcie gazetki :) Może też uda mi się kupić.
      Będzie jeszcze więcej zdjęć z Sopotu i Trójmiasta.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Też uwielbiam morze i z wielka przyjemnością obejrzałam Twoje fotki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę :) Jak znajdę chwilkę czasu, to jeszcze będzie trochę zdjęć znad morza i z Trójmiasta.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. ¡Qué hermosas fotografías!

    Un saludo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your visit to mu blog and very nice comment :))) I invite more often.
      Cordially great :)

      Usuń
  7. Your autumn sea photos are beautiful!

    Carolyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very match for ypur visit and nice comment :)
      I'm happy.
      Cordially great :)

      Usuń
  8. Witam serdecznie!
    Piękne zdjęcia! Bardzo gorąco dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za wizytę i miło mi, że zdjęcia się podobają. Zapraszam częściej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Bałtyk :-)
    Chętnie bym tam pojechała... Jak miło zobaczyć takie zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą wizytę :)
      Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Też chętnie bym tam znowu pojechała...
      Pozdrawiam :)

      Usuń